Lite vitt.

2009-03-25 @ 19:12:43
Jag ser förbättringar med mitt öga. Idag har man kunnat skymta lite vitt i allt det röda. Andreas i morse "Det ser mycket bättre ut idag, inte lika knallrött. Nu är det mer rosa, det är juh bra, du tycker juh om rosa." Han är bara för söt ibland. Folk har inte undvikit mig lika mycket idag, det har till och med funnits tillfällen då jag inte tänkt på att jag ser helt bedrövlig ut. Svullnaden har gått ner också. Måste droppa var tredje timme i morgon också, sen får jag gå ner till var sjätte. Längtar.
Andreas jobbar på Giganten idag och i morgon. Bra med lite extra pengar. Snart kommer Italien-lönen också. Då ska vi börja planera hallen på riktigt. Babe är dock mer sugen på att ta köket först, men jag tror vi skippar det för tillfället. Visst att det behöver göras iordning men det är inte direkt akut, det fungerar juh som det ska. Det gör däremot inte hallen.

Hade sett fram emot ledig lördag i helgen men jag kom på idag att jag bytt med Em för att hon ska göra högskoleprovet. Får vara hemma med Älskling på fredag istället och ha ledigt lördag nästa vecka. Det går det med.

Jag har noll inspiration till att göra något just nu. Vill ingenting. Kanske ska kolla lite på HM om dom har något fint. Behöver juh flera byxor till exempel. Borde gå och handla också. Suck.

Kommentarer
Postat av: Sandra

jaa =) Ja tror att det är en riktigt bra grej =)

2009-03-25 @ 21:09:33
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback