OBH

2009-05-08 @ 23:09:19
Gaaah! Jag har hängt på OBH Nordicas hemsida i säkert en timme nu och jag vill ha allt. (Det jag inte alla redan har vill säga.) Tant-varnig jag vet! Ska köpa Björn Axen plattången i helgen tror jag. Jag behöver en ny. Sen vill jag har en locktång också för min är så gammal och skröpplig. Men dom hade inte den på GIganten så jag ska höra med min "svägerska" vad dom tar för den där, Kan inte sestämma mig för vilken storlek jag vill ha heller i och för sig. Annars tänkte jag fråga svärmor om jag kan få låna hennes när jag åker till Italien.
Vi har juh redan nästan hela Chilli serien i rött men jag vill ha mixern, knivslipen, elvispen, kaffebryggaren och knivblocket också. Tycker även väldigt mycket om Micron. Som ni ser skulle jag kunna spendera många slantar på OBH Nordica.

Nu däremot ska jag sova. Imorgon ska jag upp tidigt till tvättstugan klockan 7. Sen bär det av ner på stan för att se om det finns någon väska till lilla mig och en BH som funkar under min klänning. Även lösnaglar står på inköpslistan. Men för att orka måste jag ha min skönhetssömn.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback