Prov och för få dagar.

2009-05-18 @ 21:18:39

Gjorde nationellt prov i Matte C idag. Tror inte att det gick speciellt bra alls faktiskt. Det var jätte svårt och jag fick typ hjärnblödning av nervositeten. Var lika hemskt som när man gick i skolan. Man kände sig förberädd när man kom dit, fick papprena, öppnade dom och insåg att det var ute med en. Aja. LIfe goes on.

Bara några dagar kvar till Italien, forfarande mycket att göra. Jag har det där brevet att skriva, har bestämt att jag ska skicka iväg det innan vi åker. Jag ska städa och packa och äver hinna med att färga håret. Eller ja jag ska tona det. Kan inte bestämma mig om jag ska fortsätta på brunt eller om jag ska gå tillbaka till min trogna röda. Så inför Italien blir det en brun toning utan röda inslag. Kära svägerska rekomenderade, hon verkar kunna sånt.  Lämnade in mina favvo skor till skomakaren nere på stan idag. Får se om han kan rädda dem. Så galet slitna att de knappt sitter ihop. Men han brukar kunna fixa det mesta så jag hoppas. Ska åka och hämta dem imorgon.
Jag har jätte problemm med vad jag ska packa. Jag vet ju inte vad vi ska göra där nere mer än att gå på vernissage och restauramger. Vad fanken tar man med sig? Får klura någon dag till och vända upp och ner på garderoben åter en gång.

Om man ska ta och kolla det där brevet kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback