Superhelg och måndagsångest.

2009-05-31 @ 22:31:08
Den här helgen har varit toppen! Fredags var jag ledig, så jag och babe planerade våra garderober till hallen. Skönt att ha det gjort, nu ska vi bara köpa grejjerna och sen är det dags att renovera!! Sen var vi nere i hamnen och tog en sommaröl. Melonmin och Kim kom förbi på kvällen och det blev vin, mojitos och singstar. Lördags jobbade jag och sen blev det thai på Estö med svärfar. Den här dagen började med picknick-frukost på ringvägen. Vidare på Morsdagfika hos Babes mamma, vidare bar det till Ösmo och middag hos mor och far. Förhoppningsvis har sommar brännan lagt sin grund idag.

Nu ligger jag mest med ångest över att det är måndag imorgon. Tillbaka till jobbet, Chief är på konferens så jag slipper honom i alla fall. Men ångesten ligger där i bottnen och bubblar ändå. Måste därifrån.

Ska försöka få babe att komma till soffan så vi kan mysa lite innan det är dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback