Vattengympan!

2009-05-06 @ 23:33:33
Så grymt kul. Känner mig som en helt annan människa. Galet jobbigt och jätte tufft men ack så kul! Det här ska vi fortsätta med. Hoppas lite på att det här ska få bli min och Ems egna grej. Skönt att få komma bort från jobbet tilllsammans och bara få var sig själva. Jag trivs med Em.

Har återigen tappat inspirationen till matlagning. Jag hade en period för ett tag sedan då jag hade så myckat idéer och lust att laga mat. Men den inspirationen försvann lika fort som den kom. Blir nog lätt så när det är lite för mycket att tänka och grunna på. Man kan juh inte räkna med att ha inspiration till mat när luften gått ur en och allt bara känns jobbigt. Eller?

Fick leverans mail från nelly.com idag i alla fall. Nu ska min klänning ligga i brevlådan inom 2 dagar. Det ska bli gött. Ser fram emot att få prova den och jag hoppas att den sitter lika bra som jag vill att den ska göra. Annars är jag tillbaka på ruta ett. Då blir det lite panik tror jag.

Nu ska jag krypa ner i min goa säng och lukta på mitt bastu inpackade (och ovanligt lena) hår. Love bastu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback