2 timmar senare.

2009-11-11 @ 22:17:52

Långa dagar nu för tiden. Den här veckan känns som om den borde ha varit slut för länge sedan. Tror att det är för att chief är i butiken hela tiden. Och imorgon är Cat ledig så det kommer bli en super lång dag.

Andreas är snart på ingång. Ska skutta ner till Willy's innan han kommer. Ikväll är vi så kreativa att det blir toast till middag. Matiga toast dock. Mums, det var jätte länge vi åt det. Men jag har lite svårt att slita mig ifrån Sthlm-Arlanda. Tycker egntligen inte att det är direkt bra men man fastnar ändå lite. Tänkte springa iväg i reklamen. Inte för att jag vill hinna tillbaka innan det börjar utan för att reklamen inte är lika fängslande.

Reklam, Strax tillbaka.


Okej, det blev lite längre paus än beräknat. Men nu har vi ätit och blivit mätta. Jag tänkte nog gå och lägga mig inom en snar framtid. Måste sova så fruktansvärt mycket nu för tiden. Dessutom letar dom efter en läcka i gatan här utanför, halv 7 på mornarna, med grävmaskin och hela baletten. Det är då man vaknar.

Så godnatt allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback