Fredag den 13

2009-11-13 @ 11:45:23

Har det inte vart det väldigt ofta i år eller är det bara jag?

Andreas tog med min lur idag för att lämna den på service. Har aldrig haft en mobil på service någonsin. Sen buytte jag till ericsson i våras. Så gick det med det. En knapp har slutat funka och nu skorrar även högtalaren. Tokigt irriterande. Hoppas det går på garantin.

Idag tänkte jag leka husmor. Bestämde igår att jag ska koka rönnbärsgele och baka bröd. Men sen kom jag på att jag missat jätte mycket av mina serier. Kankse kan varava lite.

Ikväll åker jag nog och hämtar Andreas. För at dessutom titta på en ny laptop. Behöver en till skolan nu och min lilla är liiiite liten för det endamålet. Jag älskar att den är så liten men om jag ska försöka klara en utbildning med den tror jag att det kommer bli problem. Ska pilla och känna lite ikväll iallafall på några större.

Måste hitta mina tofflor, mina fötter är freezing!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: maria

jo det känns som om fre 13de har varit fler ggr i år.

Ang ditt inlägg "kryptiskt" nu blev man nyfiken här framför datorn alltså...

Hoppas ni får en fin helg! Ska ni göra något speciellt?

KRAM!

2009-11-13 @ 13:53:47
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback