Frustrerad

2009-11-25 @ 19:27:04
Är fortfarande riktigt bitter över att jag inte har några julgardiner. På söndag är det första advent och jag har inga gardiner. Jag hatar det. Jag kan inte hitta några som ens är i närheten av lika bra. Jag vill inte ha det så. Det funkar inte med traditionella gardiner hos oss, vårat hem är inte så traditonellt. Det är ganska... hittar rätt ord.... fyrkantigt. Ibland önskar jag att det inte var det, ibland skulle jag bara vilja ha det helt annorlunda. Men jag är inte själv med att bo här, vi är 2 viljor som måste samsas. Och det här är det alternativet som funkar. Det får bli annorlunda sen när vi skaffar hus. Argh! Jag blir så fruktansvärt frustrerad. Fan. Vissa dagar älskar jag hur vi bor och andra bara hatar jag det. Att jag aldrig kan vara nöjd!! Allt bara för ett par gardiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback