Brrrrr!

2009-10-09 @ 19:22:56
Jag har äntligen tinat! I alla fall nästan. Vi har haft svinkallt på jobbet hela dagen. Jag har fått gå med handledsvärmare i fleece, collegetröja och halsduk och fortfarande frysa. Bakdörren har stått öppen -I don't know why- så varje gång en kund har kommit in har det blivit korsdrag.

Har tänkt städa min väska i några dagar nu. Som rökare får man väldigt mycket tobak i väskan. Jag lessnade på att städa den hela tiden så nu är det en hel del gammal tobak i botten. Men jag kom på för ett tag sedan att jag inte längre har något ciggpaket som ligger och förpestar så alla mina saker skulle egentligen kunna vara fräscha istället för det tillstånd de är i nu. Som om någon egntligen bryr sig hur min väska ser ut i botten.

Voddler is up!
Som bredbandskund har man möjlighet att få prova voddler innan alla andra. Voddler är filmens och seriernas spotify. Kommer funka på samma sätt. Vi tänkte att vi skulll prova det förra helgen men då hade dom haft intrång så dom hade stängt ner allt. Nu är det uppe igen och jag ska faktiskt prova det på en gång. Tror det kan vara grymt bra. Måste ju kolla utbudet i alla fall.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback