Fixardag

2009-10-07 @ 14:32:28
Det är ganska tråkigt att titta på färg som torkar. Men jag känner mig ganska nöjd med att jag har börjat måla hyllorna som jag tänkt måla hur länge som hellst. Jag köpte dom för typ över 2 år sedan, redan i den förra lägenheten. Men dom kom aldrig upp där. Nu har dom fått flytta med hit, men fortfarande inte kommit upp. Smart nog så satte jag mig mitt på golvet i vardagsrummet och målade dem så jag kan inte göra så mycket just nu. Ska snart flytta upp dom på bordet så jag kan börja städa och dammsuga. Andreas är och hjälper Bobbo att sätta upp ett hyllsystem i deras garderob så att dom kan flytta in någon gång. Dom har tydligen ingen lust att ha alla sina kläder i flyttkartonger. Konstigt.

Halsen känns ganska bra idag. Inte helt okej dock. Men jag har sagt att ska jobba imorgon så det är bara att göra.

Har gjort lite nytta idag i alla fall. Igår städade vi av bänken i köket och idag har jag oljat in den. Rikitgt fint blev det. Planen var inte att göra det men jag spillde när jag oljade in dom nya skärbrädorna, 2 flugor i en smäll. Har satt upp krokar i städskåpet och pillat lite med liknande saker. Har inte ens lust att sitta och gko. Jag vill fixa! Så jag ska gå och göra det. Börjar nog med badrummet.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback