Fredagsmys.

2010-02-19 @ 18:24:58
Försov mig och fick springa till bussen utan frukost i magen. Förseningar på tunnelbanan på grund av snön. Kommer försent till Tentan. Blev klar så fort att jag trodde jag missat något. Kunde den verkligen vara så enkel? Vdare till ett ställe i närheten för supergod lunch, ljummen rosbiff med råstekt potatis och rödvinssås. På det blev det Xiders nya cider Spring av smaken melon och mint. Mycket gott. Och så Bowling på det. En sport (är det en sport?) jag verkligen gilllar. Och bra gick det med. Trevligt sällskap och några cider till för att nu komma hem och känna att jag har hela fredagskvällen framför mig. Ibland vänder det verkligen till det positiva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback