OMG!!

2010-02-13 @ 20:46:29
Jag har precis köpt ett akvarium! Eller nästan i alla fall. Jag bjöd mer än utsatt priset bara för att vara säker på att få det. Imorgon bär det av till Salsjö-boo för att hämta mitt 260 liters akvarium. Om det ser för taskigt ut så kommer jag protestera så jag hoppas riktigt mycket på att allt är perfekt! Till kanonpris dessutom!!

Jag har riktigt hög puls och jätte glad. Firar med ett litet glas vin. Testade en ny sort och det var riktigt gott, lättdrucket. Men nu får melodifestivalen min fulla uppmärksamhet!!

Trevlig kväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: Maria

Oooh grattis, nu kan din mal bo kvar ju, men han kanske vill ha några små kompisar? Snart är dom stora nog att flytta :)

Då har vi än mycket bra anledning till att fika också!

2010-02-15 @ 10:23:35
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback