Sara har beställt en telefon!

2010-03-23 @ 17:04:51
Eller ja, Andreas har beställt den till mig för mina pengar. Det blev något knas med betalningen när jag skulle beställa så jag blev av med min rabattkod. man måste ju spara så många kronor man kan även om det bara var 142kr. Det blev i alla fall inte alls en sån som jag tittat ut tidigare. Läste en massa recensioner om den igår och insåg att den nog inte var så bra som jag hade hoppats. Nu blir det istället en sån här:
Jag tror jag kommer blir super nöjd! Där den inte var det samma som den förra så var den bättre, till bara någon hundralapp mer. Hoppas den kommer snart bara! Iiiiiihp!

Kommentarer
Postat av: A

Har inte sett den än.. hur lång tid ska det ta???

2010-03-29 @ 16:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback