Studiemedel

2010-03-07 @ 11:42:19
Nu börjar vi känna av att vi inte har samma inkomster som förut. Till råga på allt så kom försäkringen på nya bilen den här månaden. Jag trodde helt att den drogs förra månaden men tji fick jag. Fan. Dessutom så känner jag att det är en massa som behöver köpas hit hem, så som skohylla, hylla till vardagsrummet, hylla till hallen och annats smått och gott för att det ska bli klart någon gång. Vi har bott här tillräckligt länge nu att jag tycker att hela hemmet borde vara inrett och klart. Men ändå finns det tomma hörn lite här och var. Det får bli ordentliga veckohandlingar hedanefter. Vi lägger väldigt mycket pengar på mat måste jag säga. Tur att Icas Buffe-tidning har billiga veckan. Gillar inte att inte kunna röra mig med pengar som tidigare. Nya tider = nya rutiner så är det bara.

Kommentarer
Postat av: Vera

Hej.

Vet hur det känns. Det ända som gör att man orkar stå ut är väl att man vet att det blir bättre så småningom. Har ni kollat om ni kan få bostadsbidrag från försäkringskassan? -kram

2010-03-08 @ 23:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback