Rött eller blått, snart gäller det!

2010-09-16 @ 22:16:56
Som jag säkert har skrivit tidigare så har jag bestämt mig för att göra ett aktivt val i år. Tidigare val har jag röstat blankt i och nu vill jag vända den trenden. Däremot har jag ångest och ingen aning om åt vilket håll jag lutar. Ena dagen är jag röd och nästa blå. Nu ikväll tittar jag på debatten på TV4 mellan de olika blocken. Och jag måste säga att jag får uppfattningen av att ena sidan kan argumentera för sin sak medan den ändra bara kommer med anklagelser och säger att motståndarna har fel och är dåliga. Ja det lutar ju mot dem som kan argumentera just nu. Det kan dock vara helt tvärt om imorgon med mig.

Nu är projektet helt avslutat. Inlämnat och redovisat. Ska dock lämna in en komplettering imorgon som vi gjort men missat att ta med. Det känns helt okej faktiskt. Är övertygad om att vi får godkänt i alla fall. Om det blir högre betyg så är det dock ett plus. Nu ligger fullt fokus på tentan!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ett tips är att göra testet Valkompassen! http://www.svd.se/nyheter/politik/valet2010/Valkompassen/

Jag gjorde det nyss och det blev åt rätt håll iaf, men lite förvånad blev jag. Jag tyckte iaf att det gav ett litet hum. :)

2010-09-17 @ 22:03:51
URL: http://elinsofia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback