6 år..

2008-12-28 @ 16:53:53
Idag har jag Andreas varit tillsammans i 6 år. Grattis på oss. Tiden går fort. Jo vi hade en paus på 2 månader förra hösten då vi sa att vi inte var tillsammans, men vi har valt att strunta i det eftersom vi fortfarade betedde oss som om vi var ett par. Det var ingen skillnad från innan.

Sitter och väntar på att han ska sluta och komma hem och hjälpa mig med tvättstugan.

Annars så stannade jag till hos mamma imorse när jag var på väg hem efter att ha skjutsat Älskling till jobbet. Blev kvar där till tidig eftermiddag. Letade lite gardiner och sånt. Börjar nämligen tröttna på att det ekar i somrummet. Får Bearbeta Baben lite så jag kan få köpa gardiner. Har fortfarande inte städat på kontoret. Börjar få riktig ångest över det. Till nyår SKA det vara fint där inne. Så ddet är bäst att jag sätter fart. Pappa kanske kommer imorgon och hjälper mig att sätta upp lite saker. Vilket vi, både pappa och jag, tjatat om att få gjort men det har inte klaffat. Har jag tur så kankse Pappa och Älskling fixar det imorgon innan jag kommer hem (Jo tjena, hoppas kan man alltid göra).

Ska gå och klippa min stackars Knutte nu. Han hatar att bli borstad på magen och nu när han har vart sjuk så har vi låtit bli för att skona honom lite. Så nu är han jätte tovig. MÅSTE ta det nu. Hinner nog innan tvättstugan.

På väg hem imorse från södertälje





Kommentarer
Postat av: Sarah

fan vad tiden går fort!







Då åkte du förbi miiig imorse :) nästan.

2008-12-28 @ 18:13:20
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Sarah

haha GRATTIS, skulle jag klämma in där också

2008-12-28 @ 18:13:37
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Sarah

haha jag vet, det är klockrent!

2008-12-30 @ 11:40:06
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Marie

Ha, nu har jag hittat till din blogg också =D

Hur lever livet?

Grattis till 6 årsdagen! =)

2008-12-30 @ 16:57:33
URL: http://malleli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback