Allt om ingenting

2008-12-07 @ 14:36:47
Vet inte om jag sagt det men jag har hittat minneskortet till kameran, yippie!!

Idag har jag banne mig inte gjort ett smack. Installerade SPORE igår kväll när andreas var på julfest med giganten. Spelade idag också men jag inser att det var en stor besvikelse, ingen utmaning eller händelse. Spelet säger vad man ska göra, så gör man det sen var den fasen klar. Nä Will Wright du lyckades bättre med The Sims. Så det fick bli sims idag istllet. Tröttnade ganska fort på det med...

Borde ha städat lite... Kanske kan göra det när jag har vart och hämtat Andreas. Bussarna matchar inte så det skulle ta honom över 2½ timme att ta sig hem, när det tar mig max 2 att åka fram och tillbaka. Det kan jag juh göra för att stödja honom i situationen. Han har iaf gjort riktigt impoerande arbetsprover nu när han har vart hemma. Förvånad om han inte får jobb på dem. Kan kanske lägga upp något han gjort senare... om jag får för honom.

Ska ta och dra nu. Kankse återkommer senare ikväll.
Puss å Kram yours truly.


Nya frillan.

Kommentarer
Postat av: Sarah

jag tyckte spore blev för SVÅRT när man kom till ..eh.. "stenåldern" så att säga. Alla bara dödar mig :(

2008-12-12 @ 19:29:46
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback