Bil h*lvetet och annat sk*t

2008-12-11 @ 21:48:47
Har fått lämna in bilen på verkstan. Den började gnissla när jag svängde vänster, sen gnisslade den hela tiden så pappa fixade så jag kunde lämna in den på koll gratis. Visade sig att jag hade typ en millimeter kvar på alla bromsskivorna och att ett av bromsoken behövdes bytas. Ca 4000 räknade dom med att det skulle gå på. Jaha det är väll bara att göra då. Vilken bra investsering till pang pris, prima skick! BULLSHIT!! Känner mig så lurad. Nu är bilen min och bara min!

Tack för finans-kris bajset. Fattar inte att alla oväntade utgifter ska komma när man har som minst pengar att tillgå. Börjar känna mig isolerad i lägenheten. Ända gången jag kommer utanför dörren är dom få minuterna det tar att gå till och från jobbet. Vi kan inte göra ett smack längre. Har dragit in på allt som går att dra in på och fortfarande leva men det räcker ändå inte. Måste tillbaka på kontroll med Knut hos Vet. också. Där går 500 till minst. Är han inte frisk så får vi börja om hela behandlingen. Sunk!!

Blä, nu går jag och lägger mig med älskling istället och myser. Det är i alla fall gratis.

Keep it up
Yours truly

Kommentarer
Postat av: Maria

Blä och bajs för bilar och pengar!

Hoppas ni får en mysig helg i detta SKIT väder

:) hehe, puss!

2008-12-12 @ 09:44:30
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback