Ego!

2008-12-18 @ 10:56:18
Nu blev det så där självömkande igen. Ja jag vet att jag är egocentrisk och att det finns dom som har det värre än mig, men mina problem är väll ändå dom problemen som är värst för mig?!? (Förstår ni vad jag menar?) Jag lider med alla som har det värre än mig utan hus och mat, Aids och inget vatten, ABSOLUT!  Men jag personligen blir juh inte drabbad, mer än att jag tycker det är hemskt och blir illa berörd. Mina problem rör juh till hela min vardag och mitt liv. Vet inte om jag får ut det jag menar rätt. Jag är juh fortfarande fruktansvärt glad för det jag har men känner juh fortfarande att det inte är komplett. Jag mår juh inte direkt bättre av att höra att det finns dom som har det värre. Snarare tvärtom.

Äh ger upp... Bli inte arga om det verkar hemskt det jag skrivit. Har inte på några sätt menat något illa.

Ska rycka upp mig lite, städa av och åka till Vet. Så får vi se hur nästa inlägg ser ut.

På återseende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback