En avis tös.

2008-12-17 @ 19:13:12
Riktigt avis nu. Längtar tills jag själv är där. Det poppar ut bäbisar överallt ur mina vänner nu och om jag ska vara ärlig så känner jag mig lite utanför. Trodde att det var mitt kall att bli mamma tidigt, men tjii fick jag. Är väll egentligen bäst så som det är nu antar jag. Andreas försöker intala mig det iallafall. Han har rätt på ett vis. Bara att jag har längtat sen jag var 13 och inte direkt kunnat tänka på annat dom senaste 2 åren. (Ännu värre det senaste året, då det blivit lite utav en besatthet.)Så jag börjar tröttna. Jag vill och jag vill det nu, vad folk än säger är bäst för mig. Andreas känner sig pressad av att jag så gärna vill och det är inte min mening, men han är den ända jag kan ventilera mot utan att känna mig dum. Just nu gör det bara ont i hela kroppen för att jag tänker på det. BLÄ!

Ledsen att ni behövde läsa men jag var tvungen att släppa på trycket lite.

Måste lugna ner mig lite. Tankarna går överstyr. Kommer nog igen i kväll.

Kommentarer
Postat av: Tessi

åh vad jag känner igen mig... jag vill också ha nu men samtidigt vill jag bara få leva livet och shoppa bort pengarna... hahah

2008-12-17 @ 19:35:47
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag känner precis med dig! Dessutom tanken på att jag hade kunnat ha en 1½ åring :/.

Men men!

Tröstar mig med att Marcus oxå vill.. SNART! Hihih.. om max ett år.

2008-12-17 @ 19:43:11
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag känner precis med dig! Dessutom tanken på att jag hade kunnat ha en 1½ åring :/.

Men men!

Tröstar mig med att Marcus oxå vill.. SNART! Hihih.. om max ett år.

2008-12-17 @ 19:43:36
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback