Godmorgon!

2008-12-01 @ 08:36:02
Idag är Andreas hemma, första arbetslösa dagen. Hoppas han kommer ihåg att gå till arbetsförmedlingen så att han kan få alfa-kassa, eller någon annan kassa för den delen, så vi har lite pengar.

Idag är sista ansökan till en massa skolor jag tänkte söka. Men jag har insett att jag saknar en massa kurser för att vara behörig. Så går det när man inte vet när man är 15 vad man vill göra resten av sitt liv. Så jag tänkte nog skita i att söka dom. Får läsa upp lite kurser i vår istället. Har hittat några bra på distans i halvtakt, så det får nog bli så.

Det blev lite mys igår iallafall. Snart är nog pepparkakorna slt. Tror Andreas har skaffat sig ett beroende av dem. vi köpte 2 lådor i lördags, den ena är slut och den andra är halv tom/full. Tur att dom inte var så dyra.

Älskar min glögg-gryta. Köpte den förra året på konsum.

Knutte ville hjälpa till att julpynta.
Knut ville hjälpa till.

Sen var det juh det här med design på bloggen. Andreas tycker inte riktigt att han har tid just nu, men han ska hjälpa mig. ni får stå ut så länge. Ska fixa till den... Snart.

Ska kramas lite med Älskling innan jag drar till jobbet.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback