Illamående.

2008-12-15 @ 22:23:31
Mådde fruktansvärt illa imorse, försökte bli av med det på alla sätt och vis men det gick inte. Gick till jobbet ändå men gav upp vid ett. Klarade inte av att vara trevlig och ännu mindra sköta mitt övriga jobb. Så jag gick hem. väl här hemma har jag inte gjort mycket., ringde veterinären för återbesök med Knut. Grejjade det på torsdag. Sen gick jag till ungdomsmotagningen och fick recept för nya p-piller. Mådde fortfarande lika illa. Det är nu på kvällen först som jag börjar kvickna till. Hoppas det är bättre imorgon, dom blir så sura på jobbet annars. Och nej jag är inte gravid även om jag gärna skulle vilja det.

Mer än så har inte hänt idag. Och för er som undrade vad det var för gräl med svärföräldrarna, som jag nämde sist, så kan jag kort säga att jag inte tolererade det respektlösa sätt dom behandlade mig, Andreas och våra bäbisar på. Hur andra människor känner ska man respektera, punkt slut.

Hoppas på att kunna inspirera lite mer imorgon.

Over and out...

Kommentarer
Postat av: Sarah

blä, ingen jäkla magsjuka nu va?

2008-12-15 @ 23:07:39
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback