Nyttig

2008-12-05 @ 16:20:41
Idag har jag vart värsta hemmafrun. jag har bakat bröd!! det blev jätte gott, lite hårt på ytan bara och billigt är det också. Tur bara att Andreas var hemma och kunde hjälpa mig för degen var jätte kladdig och hade jäst fast i bakduken som låg ovanpå. Det gick definitivt åt mer mjöl än vad som stod i receptet. Undertiden som det jäste hann jag träna också. Nu är det bara städningen kvar. Hinner kanske med det också innan vi drar på hockeyn. Nynäs - Gnesta. Kul kul. Calle är här nu. Han hade med sig lussebullar. Dom var riktigt goda dom med fast jag saknade russina.

Jag jobbade till 21 igår. Är verkligen inte van vid sånna tider, var helt död när jag kom hem. Deckade vid 22 av utmattning. Men det blev roligare än jag hade trott, det var SÅÅÅ mycket folk. vi hade kö i hela butiken. Tur att M-B och Boo kom när dom gjorde annars hade vi aldrig klarat oss.

Har tänkt lite på det här med designen... Andreas har inte riktigt tid att hjälpa mig så jag får nog ta och luska ut det själv.
Wish me luck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback