Ready for action.

2008-12-30 @ 23:25:14
Nu har jag städat nästan hela lägenheten. Så skönt. Nu är jag redo för Johnny och Vera imorgon. Eller ja, när Andreas gjort det sista. Det är nästa flytt-stajlat här hemma. Mmm, längtar. Ska bara jobba först.

Det verkar även som om det kommer dyka upp lite mer folk. Vet inte om jag är så sugen på det men vi får se. Folket som kommer har för vana att bli lite väl förfriskade, har nog vuxit ifrån det lite. Festar inte speciellt mycket längre. Kan även vara för att TG börjar bli lite tjatigt och att jag är för lat för att åka till stan och gå ut.

Jaja för att orka med imorgon är det nog bäst att jag går och nattar mig själv tror jag. Ska försöka dra med mig Sambo också.

Gott slut och gott nytt allihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback