Super irriterad!

2008-12-16 @ 22:41:31

Blev tok irriterad på Andreas när jag kom hem idag. Allt som kom ur hans mun störde mig nå fruktansvärt. Och jag hade så dåligt samvete över det. Kom senare på att det är mensen som spökar, den är juh på väg snart. Blir juh alltid så här vid den här tiden. Att jag aldrig lär mig.

Målade naglarna i söndags. Trodde att dom skulle gå av en efter en nu bara för att jag har lagt ner lite tid på dem. Men de håller fortfarande. Mycket imponerad. Nöjd över resultatet blev jag också. Måste juh få känna mig lite glammig nu när man är fattig också ;-)

Insåg i söndags när vi tvättade att vi har timer på lyset i tvättstugan också. Vi hade sista passet så vi tyckte att det spelar juh ingen större roll om kläderna hänger kvar i torkskåpet tills det blir paus på tv. Hehe Joo! För när vi kommer ner och går in i torkrummet så tänds lyset (rörelsesensor) och bara några få minuter senare blir det svart. Trodde först att någon pillat på knapparna så jag går in i tvättstugan och ska kolla hur knapparna där står, men det tänds inte där heller. Aja tänkte vi, vi får väll bara slänga ner allt i tvätt korgarna och ta hand om det uppe i lägenheten. (På den vägen är det.) Och då slocknar det i källaren också. Happ vart är dörren? Ser inte ett smack, snubblar mig ut i korridoren som en zombie för att leta efter den orangea pricken på lampknapparna, långt bort åt h*lvete sitter den och Tada ljus var det här. När vi väl var på väg upp igen så snubblar jag i trappan med hela famnen full av tvättkorg och drämmer i armbågen som in i fanken. Blå och öm blev jag. Så nu har vi lärt oss det.

Andreas och jag pratade hus och barn och grejjer idag. Inte om när vi ska skaffa och så för det vi egentligen redan. Ganska precis faktiskt. Utan mer vad dom ska gå på för dagis och hur vi ska bo och vad dom ska ha för kläder på sig. Tror jag har smittat honom med lite av mina planerar-fasoner. Det var kul.

Planerade lite jul idag också. Jag har bestämt mig för att i år så ska jag spendera den fullt ut med min familj i Ösmo. Andreas får göra som han vill. Och han vill vara med mig!! (Lite pli har man väll på sin karl!) Men så frågade hans mamma om vi inte skulle komma dit något i år. och Andreas hade fått lite ångest över det. Så nu är det bestämt att vi ska dit på julfrukost på morgonen och sen drar vi till Ösmo och är där tills vi tröttnar. Sen får vi se om vi åker till Andreas förälldrar på kvällen eller inte. Är så trött på att flänga runt!

Nä gud ska jag hålla på så här kommer ni juh tröttna. Får hitta på något annat ett tag. Andreas tittar på Apocolypse Now. Men den gjorde mig bara irriterad så jag får nog banne mig göra något annat.

Sov sött alla änglar!


Kommentarer
Postat av: Sarah

När planerar ni liten bebis då :D?

2008-12-17 @ 08:35:02
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Sarah

2008-12-17 @ 15:25:10
Postat av: Sarah

haha, hatar du att svara på mina kommentarer eller ;)

2008-12-17 @ 15:25:59
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Sara

:P Absolut inte. Jag ska plugga först och sen hitta ett jobb och efter det. Så om allt går enligt planerna så blir det om 3 år ungefär.

2008-12-17 @ 17:24:26
URL: http://flikkairosa.blogg.se/
Postat av: Sarah

Aha! Men det lå´ter ju toppen :)

2008-12-17 @ 19:41:28
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback