Weekend update!

2008-12-14 @ 19:04:24
Okej helgen blev inte som jag hade tänkt mig. Unonu lät mig inte betala för maten själv eftersom Andreas inte har något jobb, vilket han inte visste förns jag sa det i fredags. Sen bara det iväg hem till mig (och Andreas) och Sara korkade upp en flaska rött... Den slank ner fint. Eller ja innehållet i den iallafall. Andreas kom hem kanske en halvtimme efter att dom gått.
På lördagen vaknade vi lite sent och insåg att Älskling hade missat bussen till jobbet. han var tvungen att åka kl 9 om han skulle hinna i tid till 12 på giganten. Drygt. Så jag körde honom. Bestämde mig även att stanna kvar i Södertälje och sedan hämta honom igen vid 16 när han sluta. Kändes dumt att åka fram och tillbaka, så jag åkte till farmor som bor i centrum och fikade sen bar det av ner på stan. Hittade massa fint, men har som ni vet inte råd att unna mig sånt. Det bar av hem igen. Väl hemma var det bara att trycka i sig 2 mackor för att dra iväg med bobbo och träna. badminton, löpband, solarium och bastu... YES!! Kom hem och däckade i soffan efter lite morötter med dipp och en milkshake, banan och hallon, Mmm. Andreas bar in mig i sängen vid typ halv 3. Han är go han, den bästa tror jag.
Vaknade i morse lite för sent för att vara nöjd. Är morgon människa så jag gillar inte att sova till längre än till senast 9. Kände mig bara stressad att hinna med allt jag hade planerat. Det sket sig. Älskling tyckte lite synd om mig och erbjöd sig att fixa bloggen för att sysselsätta mig. Och det slutade juh väl som ni ser. Tur att jag har honom! Svärmor och hennes man tittade förbi för att hämta ett felköp från IKEA hos oss. Dom har aldrig varit i lägenheten sen vi flyttade in. (Svärmor var med på en sista koll innan vi skrev på kontrakten.)Så jag sprang runt och plockade av lite. Fick hjältklappning när dom kom, fortfarande lika närvös sen grälet vi har haft sen i sommras. Skrev några julkort när dom gått och gick till Willy's för att köpa frimärken, men dom var slut. Så nu springer vi framoch tillbaka mellan tvättstugan och lägenheten. Så ja jag har juh gjort lite men inte i närheten av vad jag hade tänkt.

Vi sa när vi flyttade in att det som inte var uppackat efter 6 månader behöver vi inte så det slänger vi. Igår var det 6 månader sen och vi har fortfarande kartonger kvar. Andreas protesterade vilt när jag påminnde honom om vad vi sagt. Så jag får väll göra ett ryck nu nån gång innan jul. Skulle vara trevligt om det var städat då. Jobbar så mycket bara. GUUD va mycket undanflykter jag har!

Mitt kontor... Suck!

Ja ja kanske kan börja lite nu...

Mys på därute i mörkret och trevlig tredje advent för övrigt!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad var det för gräl :S?

2008-12-15 @ 09:25:33
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback