Första dagen med Em.

2008-11-24 @ 18:59:05
Söndag
Fick däck på bilen. Pappa hade redan fixat allt när jag väl kom dit. Han är en redig karl han. Så nu har jag både vinterdäck på bilen och värme i den. Han hade fyllt på spolarvätskan också för den var tydligen slut. Vilken koll man har alltså. Sen när Andreas kom så bjöd mamma på stek och klyftpotatis och senare hamnade vi i bastun. Summa sumarum en väldigt effektiv söndag utan att ha gjort ett smack.

Idag börjad Em. Precis som alla andra nyanställda så var hon väldigt på och ambitiös. Det ändras nog snart. Hela dagen har annars varit otroligt falsk, allt började med ett morgonmöte som jag tror att vi inte haft på säkert 2 år.Sen var Chief i butiken hela tiden vilket han i vanliga fall aldrig är. Alla var snuskigt trevliga, höll på att kräkas av hela alltet. Allt lades fram som om alla alltid trivdes och att allt var så bra på det lilla företaget... BULLSHIT!!! Får se hur det går i morgon.

Andreas ska jobba sent i kväll... Riktigt sent. Tommyboy sa att han inte skulle räkna med att vara hemma före 03.00 i morgon bitti. Suck. Blir en lååång kväll... Får se avd jag hittar på.

Ha det super så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback