God morgon!

2008-11-23 @ 08:29:38
Uppe med tuppen... nästan. Andreas skulle iväg och jobba så jag gick upp med honom, Ska ändå till ösmo och sätta dit vinterdäck. pappa hjälpte mig fixa 4 stycken igår. var trött på att låta alla andra försöka fixa det som jag tycker är viktigt. så nu har jag vinterdäck.

Kalas på baldersvägen igår. Tiden går så fort. Zarah hade precis fyllt 5 när jag träffade Andreas, nu är hon 11. Jösses snart är hon 15 och hänger vid fontänen i centrum. Vi ska ta med henne på Madagaskar 2 i present. Hon hade önskat sig den på DVD, Smart tjej den hade biopremiär i fredags...

Nä men om jag kanske ska ta och äta lite frukost och göra mig i ordning för att ta mig till ösmo då... Upptaterar senar om hur det gick med mitt första däckbyte.. Pappa är en sån som anser "Har man bil ska man mecka den själv". Han får hjälpa mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback