Bio, ny frisyr och kanske ett jobb till hushållet.

2008-11-28 @ 08:42:31
Va och klippte mig igår..! Gud va skönt att det är kort(are) igen! Får lägga upp lite bilder sen när jag har lokaliserat minneskortet till kameran som min kära sambo och katt slarvat bort.

Tycker inte riktigt att jag sköter det här bloggandet som jag önskat. uppdaterar lite dåligt. Men nu är det juh så också att Andreas har fått ett arbetserbjudande här i Stockholm (YIPPIE!!!!) och dom vill ha arbetsprover, vilket han inte har så han jobbar på all sin fria tida med att grejja dom så han kan få jobb! (Skulle inte sitta fel.) Eftersom vi bara har en dator så betyder det att han har förtur.

Såg Madagaskar 2 i tisdags med Zarha. den var helt okej inte den bästa animerade film jag sett på senaste men ändå. Andreas tyckte den var helt grym, likaså Zarha. Skulle hellre rekomendera "Horton hears a who". Den var bra!
Fick gräva fram bilen när vi skulle till bion. blev sen ifrån jobbet, nån som tyckte det var okej att kliva in 10 minuter över sex för att fördriva tiden lite. 20 över gick han ut igen. Det kan ha vart för att vi stog med nycklarna och vifftade för att pika om att det var stängt egentligen. Sen var det stessa hem och inse att man inte såg att bilen var röd och att den var inplogad. Suck. Fast det är mysigt med snö. Jag gillar snö. Och nu är all snö borta i stort sett, bara några bruna högar kvar på sporadiskt utvalda plates i stan.

Andreas kommer bli sen hem idag. Han jobbar sista dagen på sitt gamla jobb idag och självklart lyckades dom pricka in det på en "fredags-öls-fredag". Dom har lite då och då så att företaget bjuder på öl på kontoret till alla anställda. Skulle aldrig förekomma på min arbetsplats. Fast jag hade nog inte velat att det gjorde det heller. Hoppas han inte blir för sen, han ska juh upp och jobba imorgon på giganten.

Borsta tänderna och dra sig till jobbet kanske.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback