Varför gör jag så här??

2008-11-26 @ 08:51:25

Har ägnat hela morgonen åt att bara göra mig själv upprörd. ältar saker som jag gjort, saker andra har sagt, saker jag har hört att andra sagt. Och jag är värsta scenario människan, jag föreställer mig hur det skulle vara om saker och ting som sagt skulle tas upp vi något tillfälle, vad som kommer sägas och hur det skulle hanteras. Det är skit jobbigt. Jag blir så arg! Just nu är det saker som sagts om mig som jag hört via andra som stör mig. Varför kan folk inte bara tala om sina åsikter rakt i ansiktet på en? Är så förabannat trött på att höra "skvaller" om mig själv som inte ens är korrekt! Hatar att folk måste gå och skvallra med varandra utan att ens ha någon grund för vad dom säger. Jag förstår mig inte på det. Varför ljuger folk så?

Var ärliga och raka, tro mig det lönar sig i längden, jag har lärt mig den hårda vägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback