What a Day!!

2008-11-30 @ 20:48:25

Jag har julpyntat!! Yeah! Andreas gick med på att köpa en grangirlang till balkongen och lite annat adventsmys Fick även uppde ända gardinerna jag äger, till ett fönster. Så jag fick som jag ville. Har velat ha grangirlang sen vi flyttade ihop, men han har tyckt det varit onödigt.



Vilket äventyr det var att sen bada katterna... Läser på balsamflaskan "masera in och låt verka i 3 minuter för bästa resultat". Ursäkta mig har du som skrev detta någonsin badat en katt?! Det går inte att låta något verka i 3 minuter. Det ruskas och springs iväg och skakas och klättras på väggarna. Knutte är fena på att klättra på kakelplattorna, fattar inte hur det går till... Så jag tror att jag var mer blöt än katterna tillsammans. Som tur var hade jag väntat mig det och förberätt mig i bikini. Så nu är dom julfina! Måste bara försöka reda ut knuttes päls, han har fått så mycket tovor nu när vi har sprungit till veterinären så mycket. Ursh ursh. Ska dit igen i mitten på december, en sista (hoppas hoppas hoppas) koll på öronen och även kolla så tanden har läkt ordentligt.



Nu blir det nog lite glögg och pepparkakor med älskling, och så är det juh dags att tända första advents ljuset.

Trevlig första advent allihopa!


Kommentarer
Postat av: Sarah

haha på ruth's schampo står det att det ska verka 10-15 min. Jo tjena.

2008-12-12 @ 19:24:40
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback