Bättre humör

2009-04-08 @ 23:48:25
Nu är allt lite bättre. Em och jag drog och åt middag tillsammans efter jobbet och spydde lite galla över vår gemensamma arbetsplats. Skönt att lätta lite på trycket.

Imorgon är det imorgon som Andreas kommer hem (någon som förstog?) Längtar så! Han ville att jag skulle hämta honm på arlanda, men jag har ingen lust att åka hela den vägen själv på vägar jag aldrig kört, inne i stan dessutom. Nä det får bli någon annan gång. Men jag ska nog hämta honom i Blåsut. Får se hur det går. Är lite mesig när det gäller att köra i stora staden.

By the way!
Jag höll på att bli överkörd av en talgoxe i morse på balkongen. Den kom i världens fart och skulle landa på räcket men vände precis innan när han såg mig. Det hade vart fint att sjukanmäla sig för att man hade en talgoxe i axeln. Hehe.

Tror jag ska krypa till kojs nu. Svala sängkläder och regnet som slår mot rutan. Ganska mysigt faktiskt. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback