Borta

2009-04-04 @ 18:42:20
Nu har han åkt och jag kommit hem. Min älskade borde kliva av planet i milano snart. Eller han borde ha gjort det alla redan men han lovade att ringa så fort han klev av. Har lovat mig själv om att inte bli orolig riktigt än. Han är juh så glömsk. Nu väntar en vecka ensamhet. Vet inte riktigt hur jag ska orka. Lyckades i alla fall att hålla mig från att gråta på centralen. Det kom i natt och nu istället. Saknar honom redan, Började i och för sig sakna honom redan när han klev på.

Åkte hem till Sara efter att vi varit på Nackademin (Hon va snäll och följde med så jag slapp gå själv). Dom har precis flyttat så jag var tvungen att se nya lägenheten. Det var ett riktigt mysigt område. I like!

Kommer bli paranoid av att vänta på att han ska ringa varje dag. Tror hela tiden att jag hör telefonen på någon avlägsen plats i lägenheten. Men den ligger framför mig och är alldeles tyst. Hur många dagar satsar vi på att jag står ut? Va har nog inte varit ifrån varandara så här länge sen vi blev tillsammans tror jag. 6½ år. Suck. Vill ha honom tillbaka!!


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Maria

Visst är det helt sjukt vad man kan sakna dom?

Det är ett tecken på att man verkligen älskar varann.

Veckan går fort fast det kommer väl kännas som en evighet!

KRAM!!

2009-04-06 @ 11:32:34
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback