Glest med inlägg!

2009-04-20 @ 07:31:28
Det kommer nog vara så här ett tag framöver. Andreas jobbar konstant vid datorn för att hinna klart till den 30de. Efter det kommer ni nog kunna läsa lite mer ifrån mig. Men det gör nog inte så mycket, för det händer inget speciellt ändå. Jag fortsätter slita med mina kurser på NKC, det går inte så där jätte bra. Har nog tänkt mig att hoppa av Företagsekonomin nu när B-kursen börjar. Den ska hålla på till vecka 51 och jag har planer att plugga heltid till hösten. Brevet till Nackademin går det sådär med. Vet inte riktigt vilken tid på dygnet jag ska hinna skriva det. Men jag har en start, ska bara försöka fixa till alla osammanhängande stycken till något läsbart. Så får vi se hur det går. Känner mig bättre till mods i år än förra året i alla fall.

Tillbaka till morgon-bestyren så jag hinner med allt innan jag ska gå till jobbet. Chief-fri dag idag, ska bli gött!

På återseende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback