Huvudvärk

2009-04-24 @ 13:57:55

Var och gjorde företagsekonomiprovet i morse vif 10. Det kändes som om det gick ganska bra faktiskt. skönt att ha det avklarat. ska bara fixa dom sista inlämnimngsuppgifterna så har jag den kuser ur världen. Sen är det bara matten kvar. Vet inte hur det kommer gå med den, Det har juh gått bar hittills men nu ska vi inte ha några direkt träffar för att gå igenom dom sista kapitlerna. Huvva! Snart så  slipper jag.

Skickade in min ansökan till nackademin igår. Dock utan brev. Jag ringde och pratade med dom och jag skulle komlpetera med det senast den 25 maj. *Torkar svetten ur pannan*

Nu har luften gått ur mig helt och jag har ingen ork i kroppen. Har en sån huvudvärk och känner mig fruktansvärt yr. Lite som om jag vore bakis, vilket faktiskt är omöjligt. Hade juh planerat att sätta mig på balkongen med min lilla lap och fixa dom sista uppgifterna, men jag pallar inte nu. Huvudet gör för ont. Har haft liknande huvudvärk flera gånger dom senaste veckorna. Kanske ska kolla upp det. Hmm. Babe skulle hämta huvudvärkstabletter nu. Så får vi se om det släpper den här gången.

I'll get back to you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback