Onödigt babbel

2009-04-25 @ 21:29:32
Idag har varit en mindre bra dag. Jag har växlat humör väldigt många gånger. Mycket nerstämdhet. Det känns som om Andreas börjar tröttna på det, jag med för den delen. Det saknas nått i mit tliv och jag vet vad det är, mer än så säger vi inte. Vissa dagar är värre än andra och idag har varit en mindre bra dag.

Nog om det.
Fick se första bilden på lilltösen idag. Hon är så fin! Jag tror mig ha hittat en lucka som jag kan åka iväg. Ska bara höra om det passar att vi kommer då.

Annars så jobbade jag idag. Lördagar är helt galet tråkiga att jobba. Imorgon ska Andreas jobba och sen ska vi till svärföräldrarna och grilla. Ska bli gott med kolgrillat. Vi har juh bara elgrill här i våran lägenhet.

Har letat som en tik efter den perfekta väskan till Italien. Den bara finns inte! Ska kolla lite mer senare. Nu ska jag nog bara ligga på sofflocket och inte göra ett smack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback