Småsår

2009-04-07 @ 19:00:51
Idag ahr jag banne mig plåster överallt känns det som. Jag har rivit mig, skurit mig, ramlat, gått in saker m.m. Varje liten centimeter på mig gör ont. Vid 4 kände jag bara att det var dags att gå hem och lägga sig under täcket för att vakna upp till en ny dag.

Det blir nog Italien i maj för min del ändå! Det var juh lite osäkert eftersom det var kristi himmelfärds helgen det handlade om. Det är svårt att få ledigt på kläm-dagar på mitt jobb, dom är juh tydligen dom mest kundrika på hela året enligt Mrs. S. Inget jag har märkt av under mina snart 3 år på företaget. Skit samma. Kimmi skulle jobba den veckan så jag hoppas det är för att jag ska få ledigt. Håll tummarna! Det skulle vara så skönt!

Om ni skulle gissa, hur många modeller cykelhjälmar tror ni att en sportaffär har? Idag har jag bara kämpat med att få fram alla olika som finns på vårat lager. Totalt sett tror jag det blev 46 olika!!! Helt ofattbart! Jag tror Chief tror att han har en större butik än han har. Han har juh själv sagt att vi har ett större utbud än de flesta STHLM-butikern. (Fast inte lika många av varje då) Tänkte bara tala om att vår butik är kanske en tredjedel så stor till ytan som dom. Det blir trångt.

Annars så har det vart en ganska bra dag. Morgonen började lite surt men efter lunch så kände jag mig både piggare och gladare. Kan ha haft att göra med att jag fick riktigt bra "flow" med mitt brev till Nackademin på lunchen. Kände mig taggad liksom.

Nu ska jag försöka komma på något att äta till middag. Är lite sugen på bacon! undra vad jag kan vispa ihop. Igår lyckades jag rikitigt bra, Taco-färs fyllda tomater med ost. Det blir det nog igen nån gång. Tänk vilken inspiration man kan ha om man är på bra humör!

Mat var det ja! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback