Söndag

2009-04-26 @ 21:30:31
Den här dagen har fortsatt i samma anda som gårdagen slutade. Jag fick ligga och sova på Andreas axel hela natten och han låg och lugnade mig. Han kan inte ha fått sovaså mycket i natt. Brukar inte få sån här panik så det var lite obehagligt. Satt bara och skakade innen jag skulle åka och hämta honom idag. Nu känns det lite bättre, men det var tufft att vara hemma själv hela dagen.

Nu på kvällen har vi varit hos Babes föräldrar och ätit grillat med bakpotatis. Känns så otacksamt att inte äta maten som serveras så jag fuskade faktiskt med min kolhydrat diet. Så idag åt jag min första potatis på 3 veckor tror jag. Ligger i sängen och vantar på att Lovely ska jobba klart så jag kan få sova i hans armar inatt igen. Roligare än så har det faktiskt inte vart idag. Eller det blev en sväng Sims på förmiddagen i och för sig. Mesta tid den jick ju dock åt att instalera alla 19(!) delarna.

Nu blir det nog filmen man sett några gånger förut - Two weeks notis. Så spännande blir min kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback