Sovit?

2009-04-10 @ 14:13:10
Har precis insett att jag inte har något minne alls av vad min telfon säger är det senaste samtalet jag hade med Andreas. Måste ha tagit emot det i sömnen och jag har den dåliga vanan att tala i sömnen. Så jag vet inte om det är så att vi har pratat (jag sovandes) och han har informerat mig om att han inte ska ringa. Känner mig lite dum eftersom jag har skickat en massa arga sms under dagens lopp. (Ja, jag vet att han inte kommer se dom förens han slår på telefonen) Lite dåligt samvete har jag, men om nu så är fallet så borde han ha insett att jag sov, för jag mumlar mest i sömnen och säger osammanhängande saker, vad folk som hört mig sagt i alla fall. Vi får se hur det går. Nu är jag mest rädd för att han har sagt när jag ska hämta honom och att jag har missat den infon.

I'll keep you updated.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback