Spenderbyxor.

2009-04-27 @ 23:15:15
Den här dagen har varit lång. Ruskigt lång, och närman inte trivs så blir den bara ännu längre. Däremot blev jag riktigt glad sista stunden när jag fick se nya stegräknarna vi fick in.

How cute?!
Var bara tvungen att ha! Älskling får min gamla (en likadan fast svart). Den kom även i blått och i grönt. Så söta!!

Annars så funderar vi på vilka flytvästar vi ska köpa till den nya båten.

Jag vill ha den här men den kostar 1100, så det känns som lite mycket för en flytväst. Men den är faktiskt riktigt skön för att var en flytväst och det tycker jag är jätte viktigt! Sen har jag ju personalrabatt¨på den så vi får se om jag kan övertala älskling. Vill i alla fall ha en helvit. Ser så fräsht ut (ett tag i alla fall).

Nu kom min Babe och vill mysa lite innan vi går och lägger oss.

Natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback