Godmorgon

2009-08-06 @ 09:36:54
Andreas har precis åkt till jobbet och jag sitter återigen här och har ingen aning om vad jag ska göra idag. Igår var moster och kusin här på lite försennat födelsedagsfika, trevligt trevligt. När dom åkt drog jag vidare in till stan för att träffa Vera och Aeris. den blev en lite promenix, en sallad på café och sen hem till deras lägenhet. Vid 9 snåret mötte jag upp Babe som tagit tåget tills stan efter jobbet och så åkte vi hem tillsammans.

Idag skulle jag nog vilja åka iväg och bada å sola. Tråkigt att göra själv dock och alla jag känner jobbar troligen. Någon frivillig? Vill inte låta mig fastna framför TV:n som vanligt. Måste iväg och köpa doppresenter i alla fall. Får se om det blir idag eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback