Julklappar.

2009-12-05 @ 21:40:16
Hur just kommit på bästa julklappen till mamma! Svärmor ska få en lika dan. Andreas tyckte jätte mycket om iden. Enda problemet är att de måste beställas och jag är lite osäker på om jag hinner få dem innan jul. Ska maila och fråga. Åh jag hoppas, för det är verkligen jättebra! Mer än så vill jag inte avslöja för jag vet att mamma kikar in här lite då och då.

Annars så är jag ensam hemma ikväll. Andreas är på julfest med jobbet. Han ringde för 1½ timme sen och var då redan skapligt "glad i hatten". Han skulle egentligen ha sovit över hos en arbetskamrat, men en av killarna ska få skjuts hit till nynäs i kväll/natt så Andreas skulle få åka med. Känns bra. Jag är så dålig på att vara själv och kan inte sova utan honom så jag blir bara glad att han kommer hem. Trots att han kommer vara ap-rak.

Inte har jag pluggat något idag inte. Har vart sådär omotiverad som jag kan bli på helger. Jag trodde ju dock att jag inte skulle se andreas förens imornkväll så jag var extra omotiverad. Men han ändrade sig. Så motivationen har kommit tillbaka lite. Ska försöka ta mig igeom lite imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack :D

2009-12-06 @ 15:23:42
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback