Nu är det nära!!

2009-12-23 @ 20:28:18
Imorgon smäller det. Julafton är här!!

Dagsschema:
10.00 Grötfrukost hos svärföräldrarna
13.00 Lunch hos föräldrarna
15.00 KALLE!
19.00 Middag hos svärföräldrarna

Det blir lite flänga runt i år också men det får vara så. Dock vet jag itne hur jag sak ta mig överallt eftersom bilen pajat igen. Nu är det troligen generatorn som behöver bytas. Jag sk*ter fullständigt i det, jag vill inte ha den längre och kommer troligen köpa ny i  mellandagarna.

Nu ska jag bara fixa de sista detaljerna innan jag kryper till kojs.

Våran gran!

Japp jag har köpt en "bras-DVD" som går så fort det blivit mörkt ute!

Årets paket. "Stageade" på baren som vanligt.


'til next time... Marry Xmas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback