Veckan som försvann

2009-12-10 @ 21:17:25
Till skillnad från förra veckan har den här bara sprungit iväg. Hade studie dag i tisdags så jag misstänker att den spelade in en del. Imorgon är det en vecka kvar till tentan, puh, sen är första kursen klar och det blir jullov. Första jullovet på 4 år. Härligt. Dom har inte hört av sig från jobbet än heller så jag vet inte om jag kommer jobba nått heller.

Jag skulle kunna tråka er till döds med alla kalkyleringsformler och marknadförings-modeller jag blivit matad med de senaste veckorna men jag avstår för eran skull. Mer intressant än så är et inte hos mig just nu.

Är helt utmattad av all info så jag kommer strax krypa ner i sängen. Det är upp tidigt imorgon igen, sen tar jag helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback