Bara några dagar kvar.

2009-02-01 @ 10:41:31
Andreas fyller 25 på tisdag. Hua, det är så mycket att göra. Vet inte hur jag ska orka hinna. Tårta, kakor, pajer, Tvätta, diska, städa, Mammas födelsedag, tömma kartonger.... Jag kan hålla på i evigheter. Suck. Kära Älskling hade juh bokat tvättstugan idag. Smart gjort! Mamma fyller år idag och vi ska dit plus att han jobbar och att jag ska hämta honom... allt samma tid. Fantastiskt.´
Tänkte att jag skulle ha sytt nya gardiner till köket idag men det gick inte för sig, Hade inget hemma att sy öglor av. Så det får vänta. Det är så trist att bjuda hem folk när man inte är nöjd med hur det ser ut. Dom gardinerna jag har är för korta och hänger skit fult på mina nyuppsatta stänger. det är tomt på väggarna och det ekar. Det står fortfarande flyttkartonger kvar och dammsugaren står mitt på golvet (den får inte plats någon annanstans.) Och som vanligt är inspirationen som bortflugen! Jag borde egentligen för mitt eget bästa. mår juh bättre när det är klart. Andreas kläckte imorse att han gärna skulle vilja ha bort kartongerna tills på lördag nästa vecka när vi ska fira honom, men jag vet att han inte kommer fixa det själv. Så det kommer bli jag som gör det, han stänger hellre bara dörren.

Nä jag struntar i det här ett tag, blev för gnälligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback