Feber-yra

2009-02-23 @ 20:42:20
Har varit hemma idag. vaknade med liite feber, men var helt matt i kroppen. Jag tror jag håller på att ta ut mig. Det är fruktanskvärt krävande att läsa 2 kurser på komvux, jobba heltid inklusive helger och inte trivas på jobbet. Känner att en depression är på intågande. Satt bara å grinade idag och kände mig så värdelös. Suck, Undrar hur stark man måste vara för att orka livet egentligen?! Andreas har inte gjort ett skvatt idag. Känns som han lagt av lite med sina arbetsprover sen han blev erbjuden Italien-jobbet. Dumt! Orkar inte gnälla på honom, är kärring nog alla redan. Åkte till IKEA med mamma igår i alla fall. Det ar jätte mysigt, bara hon och jag. Tror jag slog rekord, gick därifrån med ett kvitto på drygt 400:-. Tror Andreas blev lite sur för att jag hade åkt utan honom men det får han ta. Städar inte han när jag jobbar, städar inte jag när han jobbar. Inte mer än rättvist.

Vet inte om det är jag som är efter, men har ni sett den nya enkronan?

Det ska vara någon slags jubileums grejj. Det är tydligen 200 år sedan Sverige och Finland delades som länder. Fick en på jobbet och blev misstänksam så jag var tvungen att googla den.

Skulle verkligen behöva en veckas semester och få iordning här hemma. Känns som om det bara är jag som städar och fixar. (Inte direkt den ända kvinnan med liknande känslor.) Just nu har vi IKEA kartonger överallt i hela vardagsrummet. Andreas skyddar sig med "Bara för att jag är hemma hela dagarna så betyder inte det att jag är ledig. Och jag fixar faktiskt lunch till dig varje dag!" BLÄ! Skit samma får väll städa på nätterna eller något. Sova är överskattat. Det verkar som om det är dags för lite paj nu. Vi han inte äta innan jag drog till NKC. Så det blir som en liten natt macka.

Ska försöka bli lite bättre på det här med att uppdatera, i och för sig vet jag juh inte hur många som läser över huvud taget eftersom det är något knas på statistik-sidan och har vart det ett tag. Men för min egen del i alla fall.

God natt där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback