Födelsedag!

2009-02-03 @ 10:58:28
I dag fyller Andreas år. "Kvarts i döden" som någon lärde mig nån gång. Drömde att allt gick fel i natt, fikat och presenter och alltihop. Vaknade till och insåg att det bara var en dröm för att somna igen och drömma att allt gick fel en gång till. Så när jag gick upp i morsa trodde jag verkligen att den här dagen var slut och totalt misslyckad.
Andreas var jätte duktig igår och bakade och hade sig. Det gick väll ganska bra iallafall, Muffinsarna blev lite torra bara. får se hur det går med tårtan idag.

Vi åt ugnspannkaka igår, har aldrig gjort det själv. Det blev jätte gott och jag är jätte nöjd. Får lite till lunch idag också. Längtar tills jag får gå från jobbet den där lunchtimman.

Em var sjuk igår och är sjuk idag också. Det är så ensamt då. Mrs S. fakturerar och Chief vet jag inte vad han gör, i butiken är han i alla fall inte (Skön det). Hon är borta idag med, så jag är lika ensam idag också. Men men inget att göra åt det är bara att jobba på ändå.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ooh tack, jag älskar akvarium alltså :) rogivande på något sätt. Bara dom inte dör, det hatar jag. Fiskarna.



Hälsa och gratta Adde så mycket och hoppas det blir en riktigt mumsig tårta!

2009-02-03 @ 11:26:12
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback