Mina golv.

2009-02-11 @ 22:30:46
Jag har skurat golven! Jag är nöjd! Blev precis klar när Andreas kom hem. Nu är det bara resten kvar.

Vi började med ansvarsområden på jobbet idag. Tror det kommer funka ungefär lika bra som alla andra gånger vi försökt, inte alls med andra ord. Vi ska ansvar för att ett område i butken ser snyggt ut och att allt finns framme i 2 veckor sen byter man område. Butiken är uppdelad i 3 så vi kommer ha varsitt. Alla tidigare gånger har det funkat max 4 veckor, för när du bara ska vara på ett ställe och fixa så finns det inget kvar att göra til nästa. Skit samma dom får upptäcka det själva.

Jag skulle verkligen behöva plugga men jag har inte tid eller ork i kväll. Borde ha gått och lagt mig nu för att jag ska orka upp imorgon och inte vara så grinig. Nu när det vankas lingonvecka också så är jag extra knusslig med sömn.

Drar en snabbcheck i bloggarna och så skriver jag imorgon.

Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback