Planer

2009-02-24 @ 22:31:41
Fyllde i papprena på bilen igår, så nu ska den bli min. Glömde dock att posta dem idag så jag får ta det i morgon. Teckande försäkring på den med. Vill nog egentligen inte ha den men jag måste ha en bil och jag har inte råd att köpa en ny, vi har juh trots allt fått den vi har.

Ska till Haninge på fredag, måste fixa pass om vi ska till Italien. Tänkte även kolla på en ny mobil eftersom jag har en spricka över hela displayen på den jag har. Det är ändå dags att uppdatera abonemanget. Funderar lite på den här
Men jag måste få klämma och känna lite på den först. Har fått för mig att den är rätt stor. Och sen så kostar den lite så jag ska höra med dem vad det blir totalt.

Efter det tänkte vi åka och storhandla på Maxi. Jag vet inte riktigt vad vi ska köpa eftersom jag fortfarande inte har någon lust att äta. Men jag ska försöka knåpa ihop någon slags matlista. Har i och för sig inte speciellt stor frys heller, tycker inte att det får plats någonting. Vi åt faktiskt riktigt gott här om dagen, Hoisinkyckling med risnudlar. Enkelt, lätt och gott. Andreas har fastnat lite på Asiatisk mat. Ska försöka mig på at göra egna vårrullar någon gång också. Blir kanske till helgen.

Andreas avslöjade igår kväll att han ska köpa ett par riktigta jeans till mig som försenad födelsedagspresent. Jag är så fruktansvärt snål när det gäller byxor. Det blir alltid nått på H&M för typ 499:- Hatar att lägga mer än 500:- på byxor, Jag gör det bara inte, för dom går juh bara sönder. Men det gör inte byxor som kostar lite mer. Smart-as! Tror jag skulle få riktig ångest om jag hade sönder ett par dyra jeans. Och klanten som man är så händer det rätt ofta att jag har sönder mina saker. Vi får se helt enkelt.

Tror jag ska pussa älsklingen godnatt och krypa ner i sängen med mina älskade små pälsbollar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback