Stressad för ingenting.

2009-02-13 @ 14:10:46
Gårdagen blev bättre efter att jag fått lätta lite på trycket i älsklings armar på lunchen. Vet inte vad jag hade gjort utan honom!

idag drar rean på jobbet igång. Massa att hänga om och skylta upp. Det var gjort på en timme, så nu springer chief och Mrs.S runt och är stressade för ingeting. Dom väntar på rushen,  än så länge är det dött som i graven. Tror heller inte att det blir någon. Framtiden får utvisa det. Man blir jätte stressad när dom håller på sådär. man vet inte vilken ände man ska börja i utan står bara och trampar. Ska inte stressa upp, det blir inte bättre för det. Det händer inte mer bara för att man är stressad. Möjligen ett och annat magsår kan uppkomma.

Hockey ikväll..Hemmaplan mot Värmdö HC, det ska vi se! Vi kommer ligga lika i tabellen om dom vinner ikväll. Fast "vi" brukar vara bra på hemmaplan. Det går nog vägen.
Lustigt hur man inkluderar sig i laget, som om man är med och presterar. Eller jag gör det i alla fall.

Back to work, jag har 44 kartonger att packa upp. Tror ni jag hinner?! Skulle inte tro det!

Kommentarer
Postat av: Micka

Tack för i lördags.. det var jätte trevligt! Ni hade hur fint som helst hemma! hoppas vi ses snart igen.. kram

2009-02-13 @ 14:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback